Top 5 aplikacji sportowych na Androida

Wiosna już w pełni i dla niektórych to ostatni dzwonek by zadbać o swoją formę na lato. Przygotowane przez nas zestawienie prezentuje popularne aplikacje, które z pewnością będą pomocne w uzyskaniu wymarzonej sylwetki.

Android oferuje ogrom aplikacji na smartfony, a niektóre z nich mogą okazać się niezwykle przydatne. Dziś prezentujemy zestawienie, które z pewnością zainteresuje wszystkich fitmaniaków oraz tych, którzy postanowili w końcu podnieść się z foteli po zimowym letargu i zacząć zrzucać niepotrzebne kilogramy.

1. Enodomondo – bieganie i rower
endomondo

To chyba najpopularniejsza sportowa aplikacja i zapewne nie trzeba jej przedstawiać pasjonatom biegania. Aplikacja pozwala przede wszystkim rejestrować treningi, a także analizować swoje wyniki. Ale do rzeczy – jak to działa? Zaczynamy od wyboru dyscypliny – mamy tutaj szeroki wachlarz możliwości od aerobiku i boksu poprzez jazdę konną, aż do wycieczek pieszych oraz żeglarstwa. Ekran główny można dowolnie skonfigurować, wybierając spośród informacji takich jak kalorie, tętno, czas, dystans lub nawodnienie – czyli wszystkie istotne podczas treningu parametry; naprawdę jest w czym wybierać! Potem sprawa już jest prosta, wystarczy nacisnąć przycisk start i rozpocząć wybraną aktywność. Warto wspomnieć, że zezwalając na usługę lokalizacji, rejestrowana jest przebyta przez nas trasa. Endomondo daje naprawdę wiele możliwości, dlatego najlepiej samemu sprawdzić jak działa aplikacja, gdyż dostępne opcje można dowolnie spersonalizować w zależności od swoich potrzeb.

Dla kogo? Przede wszystkim dla ludzi uprawiających sport ,,na zewnątrz”, bieganie, rower, rolki.
Najważniejsze cechy: pomiary czasu, prędkości, śledzenie trasy treningu, zapis wyników

wateryourbody2. Water Your Body

Jak wiadomo, każdy trening wiąże się z odpowiednim nawodnieniem. Jest to też ważny aspekt diety –codzienne picie odpowiedniej ilości wody, to z pewnością dobry nawyk wpływający pozytywnie na nasze zdrowie i sylwetkę. Dla wszystkich zapominalskich, którzy mają problem z utrzymaniem tej odpowiedniej dawki z pomocą przychodzi aplikacja Water Your Body. W ustalonym okresie czasu w wybranych odstępach przychodzi proste powiadomienie „Napij się… za Tobą x ml, zostało y ml”. Mamy do wyboru różne pojemności napojów, które po zaznaczeniu zmniejszają nasz dzienny cel.

Dla kogo? Dla osób prowadzących aktywny tryb życia i/lub mających problem z odpowiednim nawadnianiem.
Najważniejsze cechy: cykliczne powiadomienia

3. Areobiczna Szóstka Weidera A6W

Szóstka Weidera to popularny zestaw ćwiczeń mięśni brzucha i z pewnością dobrze znany każdemu, komu kiedyś marzył się tak zwany ,,sześciopak”. Trening polega na wykonywaniu odpowiednich sekwencji aerobowych ćwiczeń, które są rozpisane według ustalonego harmonogramu. I to właśnie tego harmonogramu pomaga przestrzegać aplikacja. Możemy odhaczyć każdy z 42 dni treningu w którym mamy podane ile powtórzeń danego ćwiczenia mamy wykonać. Oczywiście każde z ćwiczeń jest tu szczegółowo opisane. Aplikacja jest przydatna także podczas samego treningu, dając komunikaty głosowe lub dźwiękowe, a także wyświetlając jakie ćwiczenie obecnie wykonujesz, jak i liczbę powtórzeń. Możemy także raportować swoje wyniki wprowadzając wagę i obwód talii, a także dodając zdjęcia naszych efektów.

Dla kogo? Dla osób chcących osiągnąć płaski brzuch.
Najważniejsze cechy: harmonogram ćwiczeń, „nadzorowanie” treningu, statystyki

walklogger
4. WalkLogger krokomierz

Nie każdy lubi uprawiać sport, ale z pewnością każdego ucieszy fakt spalania kalorii. Być może WalkLogger to aplikacja dla trochę mniej aktywnych, ale może służyć jako dobra motywacja do rozpoczęcia bardziej intensywnych treningów. Działanie jest niezwykle proste, wystarczy mieć przy sobie telefon, a aplikacja automatycznie zlicza przebyte kroki. Dzięki temu mamy wgląd do przebytego w danym dniu dystansu, a także liczby spalonych przy tym kalorii.

Dla kogo? Dla osób lubiących spacery, dopiero zaczynających swoją przygodę ze sportem
Najważniejsze cechy: szacowanie przebytej odległości i liczby spalonych kalorii, dziennik aktywności

5. Google Fit

Być może nie jest to aplikacja tak zawansowana jak Endomondo i nie będzie tak dobrze sprawdzać się monitorując nasz trening, jednak z pewnością sprawdzi się dobrze jako dziennik aktywności. Przejrzysty i prosty interfejs pozwala wprowadzać treningi z danego dnia, ustalać cele i monitorować ich realizacje. Na wykresach i podsumowaniach dnia, możemy przekonać się ile udało nam się w danym dniu wykonać, co pozwoli zwiększyć świadomość swojej kondycji, a także zmotywuje do dalszej pracy.

Dla kogo? Dla osób chcących w łatwy sposób monitorować swoją aktywność.
Najważniejsze cechy: szacowanie przebytej odległości i liczby spalonych kalorii, dziennik aktywności


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

300-101   400-101   300-320   300-070   300-206   200-310   300-135   300-208   810-403   400-050   640-916   642-997   300-209   400-201   200-355   352-001   642-999   350-080   MB2-712   400-051   C2150-606   1Z0-434   1Z0-146   C2090-919   C9560-655   642-64   100-101   CQE   CSSLP   200-125   210-060   210-065   210-260   220-801   220-802   220-901   220-902   2V0-620   2V0-621   2V0-621D   300-075   300-115   AWS-SYSOPS   640-692   640-911   1Z0-144   1z0-434   1Z0-803   1Z0-804   000-089   000-105   70-246   70-270   70-346   70-347   70-410